На всі товари, придбані в СатМайстер, надається гарантія, що дає право на:

 
Правила обміну та повернення товарів протягом 14 днів.

Для того, щоб скористатися послугою повернення або обміну, потрібно переконатися, що ви маєте все необхідне:


Обмін або повернення товару здійснюється в нашому сервісному центрі. Для повернення грошей споживач повинен мати при собі паспорт та гарантійний талон (товарний чек), що підтверджує покупку у нашому магазині. Повернення грошей можливе у день повернення товару або, у разі відсутності грошей у касі, протягом семи днів.

 

ЯК ЗДАТИ ТОВАР НА ГАРАНТІЙНИЙ РЕМОНТ.

Ви можете здати товар на ремонт самостійно у сервісному центрі, передати у нашому магазині або надіслати службою доставки «Нова Пошта». Якщо у вашому місті немає наших представництв, відправте товар «Новою поштою» разом із заповненим бланком передачі товару на гарантійне обслуговування. Разом із товаром покладіть гарантійний талон (товарний чек).

При відправленні товару службою «Нова Пошта», оформіть відправлення на клієнта:

№80117903 тел. (067) 537-89-57; Адреса: м. Київ, Відділення №18;


ВАЖЛИВО! Послуги «Зворотня доставка» та «Накладна плата» треба скасувати. Оплата доставки – за рахунок відправника. 



Уважно ознайомтесь! ГАРАНТІЯ НЕ ПОШИРЮЄТЬСЯ НА ТОВАР, ЯКИЙ ВИЙШОВ З ЛАДУ:

  1. З вини власника внаслідок порушення умов (неправильної) експлуатації, зберігання, недбалого поводження, а також транспортування виробу.
  2. Внаслідок пошкоджень, спричинених дією агресивних середовищ, рідин, у тому числі води або внаслідок механічних пошкоджень.
  3. За наявності у виробі сторонніх предметів або комах, а також на рушійні частини при сильному засміченні.
  4. Пошкодження, спричинені дефектами системи, в яких використовувався цей виріб, а також при включенні до мережі з невідповідною напругою.
  5. Через несанкціонований ремонт або внесення конструктивних або схемотехнічних змін, впровадження не офіційного програмного забезпечення, а також унаслідок впливу комп'ютерних вірусів та аналогічних їм програм.
  6. При видаленні або зміні серійного номера на виробі, пошкодженні гарантійних пломб, гарантійних стікерів.
  7. Пошкодження, що виникли внаслідок непереборної сили (стихія, гроза, ураган, пожежа), пошкодження внаслідок природного зношування виробу (видиме зношування кнопок, часте відкривання тощо).

Гарантія не розповсюджується на аксесуари (елементи живлення, сполучні шнури, кабель, блоки живлення, мультимедійні карти, супутникові антени, комутаційні вироби, пульти тощо); - на програмне забезпечення (ПЗ) та драйвери; - транспортні витрати несправного виробу. 

ШАНОВНІ ПОКУПЦІ!

Ми дякуємо Вам за вибір інтернет-магазину Сатмайстер! Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, зверніться до нашого сервісного центру.


Відділ сервісу: пошта: service@satmaster.ua; тел: (044) 334-50-40, (068) 669-43-23, (080) 033-79-75.