Порівняння 0
Переглянуті 0

Мабуть, Ви ще не переглядали наші товари або це було давно.

Служба підтримки (044) 334-52-82
В кошику
немає товарів
0 товару(-ів) в кошику на суму 0 грн
Оформити замовлення
close
Графік роботи Пн-Пт 9:30-17:00 Сб-Нд Вихідний Точки Самовивозу Пн-Пт 9:30-20:00 Сб 9:30-19:00 Нд Вихідний

+38 (044) 334-52-82
+38 (067) 183-03-03
+38 (093) 170-51-79
+38 (050) 531-61-31
Каталог товарів
Останні відгуки
Христина
star5
2024-12-01 19:52:00

Купили мініупс тому що, вже змучились кожний раз підключати павербанк до...

Володимир
star5
2024-12-01 19:40:54

Придбав даний пристрій у цьому магазині! Швидка доставка! Отримав, одразу...

Женя
star4
2024-12-01 06:38:00

Купил, пользуюсь, все устраивает, без тормозов. Ставлю 4 чтобы не сглазить.

Владлен
star5
2024-11-30 19:31:00

Обирав аби Нетфлікс був і Dolby звучання підтримує, добрі тестові показники 90...

Юрій
star5
2024-11-30 13:03:00

Дякуй, покупкою задоволений! Тв-бокс працює достойно, інтерфейс швидко реагує,...

Гарантійне обслуговування супутникового обладнання

Сервісний супровід і гарантія.


 

Гарантія на ресивери - 12 місяців або інший термін вказаний виробником але не менше 6 міс.
Гарантія на комплектуючі - 14 днів або термін вказаний виробником
Гарантія на монтажні роботи - 6 місяців при умові не порушення правил експлуатації.

У разі виникнення гарантійного випадку
по монтажу ми забезпечуємо виїзд фахівця в 3-х денний термін з моменту оповіщення нас по е-mail, по телефону або в магазині і підтвердження заявки нашим менеджером. Гарантійний випадок обмовляється окремими умовами і можливі ситуації, коли визначаться за місцем прибуття фахівця. До цих випадків не відносяться програмні та інсталяційні процедури, разукомплектация системи спричинило вихід з ладу обладнання та випадки, коли втрата працездатності систем викликана вихід з ладу обладнання або елементів системи не має відношення до наших поставок і гарантіям на них. Також гарантійним, бува, не являються зовнішні фактори такі як погодні та человечіскіе капості щодо обладнання. Рекомендуємо не ігнорувати процес навчання, який надає наш фахівець за фактом виконання будь-якої проведеної нами роботи. У будь-якому випадку телефонуйте, пишіть і питайте.


Правила обміну та повернення товарів куплених в магазині SatMaster


Відповідно до останньої редакції "Закону про захист прав споживачів" покупець має право обміняти або повернути куплений товар протягом перших 14 днів після покупки.
Відповідно до ст.9, в разі обміну або повернення товару належної якості, товар повинен не бути у вжитку і не мати слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, на лічильнику телефону не більше 5 хвилин розмов, програмне забезпечення не піддавалося змінам і т.п . А так же має бути збережено:
• повна комплектація товару
• цілісність всіх компонентів упаковки
• наклейки і ярлики
• заводське маркування
Якщо товар не працює або працює зі збоями, відповідно до ст.8, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку авторизованого виробником сервісного центру про те, що ремонт неможливий взагалі або не можливий у встановлені законом терміни і умови експлуатації не порушені.
Інших варіантів повернення товару не передбачено законом.

Обмін або повернення товару проводиться виключно в нашому офісі. Для повернення грошей споживач повинен мати при собі паспорт і гарантійний талон, який підтверджує покупку в нашому магазині. Повернення грошей можливе в день повернення товару або, в разі відсутності грошей у касі, протягом семи днів.

-------------------------------------------------- -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- -------------------------------------------------

Правила повернення / обміну товару / роль сервісних центрів / детальніше.

Відповідно до Законодавства України (ЗУ "Про захист прав споживачів") існують два випадки, коли Покупець може повернути Магазину куплений товар:

1) Товар несправний (Стаття 8.)
- товар несправний і був в ремонті, і після ремонту той же дефект з'являється знову з незалежних від споживача причин;
- товар несправний і товар використовувався і присутній один їх фактів:
· Сервіс-центр взагалі не може усунути дефект;
· Сервіс-центр не може усунути дефект протягом 14 днів;
· Після ремонту товар стає суттєво іншим, перестає виконувати будь-які функції.

В інших випадках необхідно звертатися в Сервіс-Центр і скористатися послугою безкоштовного гарантійного обслуговування.

2) Товар не сподобався (Стаття 9.)
- товар не був у використанні (корпус в ідеальному стані, збережені всі захисні пломби, упаковка, документи) і з дня придбання пройшло не більше 14 днів, не рахуючи дня покупки.

Для повернення товару при собі необхідно мати:
- товар (і всю його комплектацію);
- товарний чек;
- гарантійний талон;
- акт технічного стану товару, виписаний сервісним центром (при необхідності).

При поверненні грошей за товар розрахунки з покупцем проводяться виходячи з вартості товару на момент його покупки. Гроші повертаються покупцеві в день пред'явлення відповідної вимоги, а в разі неможливості повернення грошей в цей день - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше, ніж протягом 7 днів.

Яка роль сервісного центру?

Перед тим, як заявити в магазин про своє бажання обміняти або повернути товар, покупцеві необхідно звернутися в офіційний сервісний центр (список сервісних центрів см. В гарантійному талоні або на сайті виробника). Роль сервісного центру полягає в тому, щоб визначити:
- чи має товар дефекти
- переборні дефекти
- переборні дефекти протягом 14 днів
- чи був товар у використанні
Від рішення сервісного центру залежить, яка стаття Закону (8 або 9) застосовується до даного товару в даному конкретному випадку.

Закон дуже чітко регламентує всі аспекти обміну і повернення товару в магазин. Інтернет-магазин "SatMaster" проводить обмін і повернення грошей за куплені товари в строгій відповідності з Законом. Сподіваємося, наведена в цьому розділі інформація виявиться корисною при купівлі товарів.

Витяги з Закону України "Про захист прав споживачів":


Корисна інформація для кліетов
Корисна для ресиверів Galaxy Innovations
Питання по ПО
Моб: +38 (096) 403-23-70; (099) 486-56-72

Сервісний центр (ремонт):
Телефон: +38 (044) 360-35-84
Тел. мобільний: +38 (094) 925-05-84, +38 (097) 431-12-42
Електронна адреса: support@galaxy-innovations.com.ua

форум: GiClub.TV
прошивки: http://giclub.tv/index.php?action=forum

Корисна для ресиверів OPENBOX
Форум:
http://www.satsystems-forum.com/
прошивки:
http://www.openbox.ua

Корисна інфо по STRONG
Телефон гарячої лінії. (044) 238-61-50

Прошивки і підтримка
www.strong.tv/ru/software-documentation

Обзоры Все обзоры