порівняння
закладки
кошик

"ГОРЕ установників"

"ГОРЕ установників"
                застереження:
      Ми вирішили написати цю статтю після частих дзвінків і звернень з проханням доробити або переробити
чиюсь роботу, а також досить часто останнім часом зустрічаються фрази нам поставили супутникову антену два місяці тому ви не могли б приїхати у нас не працює .. ... При питанні, чому не робите по гарантії відповідають, що не можуть додзвонитися до тих хто ставив.
     На сьогоднішній день сильно збільшилася конкуренція серед компаній, які виробляють і продають, а головне здійснюють монтаж супутникового обладнання. Що дозволило значно знизити ціни, як на обладнання, так і на самі роботи. Але і якість від цього не могло не постраждати. Ми хочемо звернути вашу увагу на те, що ціни деяких «горе» компаній значно відрізняються від скажімо так стандартно розумною. Але економлячи сьогодні 100-150 грн. Ви піддаєте себе на ризик витратити на сервіс через 6-18 місяців сотні гривень. Конкуренція змушує зводити в жорсткі рамки все установки в одну цінову політику, що в корені не правильно.
      Хочемо дати кілька порад, на що слід звернути увагу в першу чергу перед тим як зробити замовлення:
1. Компанія або фіз. Особа повинні мати фізичну адресу, куди ви, зможете звернутися в разі потреби сервісного ремонту.
2. Вимагайте гарантійний талон, де прописано обладнання, на яке дається гарантія і підпис або печатка продавця. Уточнюйте гарантійні зобов'язання.
3. Бережіться «гастролерів» це люди, які приїхали заробити, як правило, не маючи ніякого досвіду, з горем навпіл знають і ставлять одну дві моделі супутникових ресиверів, бояться складних робіт.
4. Не буває !!!! повторю немає! Німецьких тюнерів за 300грн. Якщо вас обманюють спочатку чого чекати далі?
5. Слабке і клопітка місце в системі супутникового ТБ це кабель. PCI кабель з обплетенням менше 32% не може бути використаний для зовнішніх робіт тільки кабель не менше 60% (уявіть, що через 1,5-2 роки вам треба замінити кабель).
6. Виробник ресивера повинен бути відомим, «ексклюзивність» це гарантовані труднощі в подальшому.
7. Багато хто думає, я нічого не розумію в цьому, поставлю поки так, а там видно буде. Приділіть час тому, чим ви потім будете користуватися багато років, проявивши недбалість, ви втратите гроші і свій час.

Питання виникають в іншому випадку.
а) Не маючи адреси ваша гарантія безпосередньо залежить від телефонного номера який вам залишили
.
б) Так, не всі погані, багато роками працюють і не мають наміру міняти телефон і ховатися, навпаки цей телефон
дає стабільну роботу і репутацію цієї людини. Але раптом він його втрачає і ... ..
в) Такий ресивер є тільки у вас і у Майкла це круто, але коли прийде час оновити прошивку або не дай бог справа дійде ремонту доведеться шукати цього Майкла.
І на жаль ці пункти можна продовжувати і продовжувати.  

На чому економлять:
1. 80% «горе» установників використовують кабель не призначений для зовнішніх робіт ціна якого 90-1грн. Продаючи його по 2-2.5грн. за метр. Цей кабель підлягає заміні через 1.5-2 року але гарантії у вас вже немає.
2. На гарантії тому що пропрацювавши півроку виїзди по сервісу забирають стільки ж часу що і робота і він змушений поміняти телефон.
3. На якості комплектуючих, так як   економити на особистому заробітки ніхто не хоче.


Прохання не сприймати написане як рекламу нашої компанії, а якщо ви є нашими конкурентами, але підтримуєте вище сказане, давайте боротися разом з горе установниками.