З 15 вересня телеканал К1 змінив свій логотип, а також запустив нову серію іміджевих заставок. Про це повідомляє прес-служба К1.
Головним чином логотипу стали «крила» в бірюзовому відтінку. «М'які лінії нового логотипу нагадують вигини крил. Бірюзовий відтінок чудово доповнює ідею "крила" - будучи символом висоти, легкості, чистоти, якості і новаторства. Що збігається з цінностями телеканалу К1 », - йдеться в повідомленні.
Візуалізація ідеї «Крила» побудована на алегорій стану комфорту телеглядачів, при перегляді каналу К1, - наголошується в повідомленні. У свою чергу, алегорія «Кристалічні крила» символізує «чистий, багатогранне, інтелектуальне, сучасне програмне наповнення каналу», алегорія «Чорнила в воді» - символізує «легкий, позитивний, пізнавальний ефір», алегорія «Шовк і квіти» - жіночність, модні тенденції, витонченість, алегорія «Неонові крила» - розважальне дозвілля, «яскравість, динаміку програм К1».
На етапі відбору ідей нового оформлення К1, був оголошений творчий конкурс. У ньому брали участь кілька концептуальних дизайнерів.
У підсумку відібрали ідею «Крила» та брендбук, який розробила «Незалежна креативна група». Ідентифікаційні заставки виконав київський постпродакшн The CoffeePost. Звукове оформлення - «Гадюкіни рекордс».
Параметри мовлення телеканалу К1:
Супутник: Amos 2/3, 4.0 ° W
Частота: 11389
Поляризація: Н
Швидкість / SR: 27500, 3/4