порівняння
закладки
кошик

«Триколор ТВ» побив власні рекорди

«Триколор ТВ» побив власні рекорди
Створення бюджетного пакета високочеткій каналів допомогло найбільшому російському операторові платного телебачення збільшити базу абонентів на 750 тис. Чоловік.
З липня по вересень 2012 року кількість домогосподарств, підписаних на платні канали «Триколор ТВ» , зросла з 7,8 млн до 8,55 млн, випливає зі звіту аналітичного агентства Telecomdaily. «Триколор» побив власні рекорди, встановлені в II і III кварталах 2011 року, коли він підключав трохи більше ніж по 700000 абонентів, відзначає гендиректор Telecomdaily Денис Кусков. Зростання попиту на послуги оператора він пов'язує з виведенням на ринок на початку серпня 2012 р пакету каналів високої чіткості (High Definition, HD). За 900 руб. в рік передплатники можуть дивитися 25 HD-каналів і більше сотні - стандартної якості. Високі темпи зростання можуть пояснюватися також агресивної рекламної та маркетингової політикою «Тріколора» і зниженням відтоку абонентів, вважає Кусков.
Гендиректор Національної супутникової компанії Олександр Макаров згоден з цифрами Telecomdaily. Зростанню абонентської бази дійсно сприяв висновок HD-пакету, підвищилася і лояльність раніше підключених абонентів, говорить він. До початку 2013 р «Триколор ТВ» , за його словами, планує збільшити число передплатників HD-пакетів до 1 млн. А середній дохід на абонента (цей показник «Триколор ТВ» розраховує з урахуванням не тільки абонплати, а й рекламних доходів) повинен вирости в 2012 р з торішніх 629 руб. до 880 руб. в рік, в тому числі завдяки HDTV і іншим платних сервісів, обіцяв Макаров раніше.
Конкуренти «Тріколора» вважають перспективи HD-каналів неоднозначними. Висока чіткість зображення не стимулює підключення сама по собі, впевнений представник "Ростелекома" (2-е місце в Росії за кількістю абонентів платного ТБ після «Тріколора»). Бізнес «Тріколора» будується в першу чергу на продажу телеприставок, стверджує представник іншого оператора. Протягом літа «Триколор» агресивно набирає абонентів за рахунок низьких цін на контент, але монетизувати цих передплатників в подальшому він не зможе, вважає співрозмовник «Ведомостей»: клієнти просто перестануть платити за послуги, задовольняючись невеликою кількістю безкоштовних федеральних телеканалів, що входять в пакет.
«Триколор ТВ» - постачальник послуг, а не дистрибутор обладнання, заперечує Макаров.
Бізнес-план «Тріколора» передбачає, що в найближчі три роки компанія буде щорічно підключати не менше 2 млн абонентів, нагадує Кусков. Він вважає це завдання непросте - доведеться конкурувати з активно набирають абонентів «Ер-телеком холдингом», «Оріон експресом» і ін. З іншого боку, у «Тріколора» є цінова перевага: його передплатник витрачає 50-75 руб. в місяць, а у конкурентів абонентська плата становить в середньому близько 200 руб. в місяць, говорить Кусков.